Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-14, 13:34   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Budsjettoppussing av bad

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jepp. :dulter:

Det er da du ikke vil sitte der med dyrt utstyr uten fleksibilitet. Eller at det er så spezielt at deler må bestillles fra Langtvekkistan og tar 12 uker. Før produsenten går dukken. (Bare kall meg optimist.)

Ha ha. Men det armaturet jeg har sett på er fra Damixa da. Ikke noe veldig spezielt eller fra langtvekkistan.


Jeg har forresten sett meg om etter badekar. Tror IFØs Caribia er det eneste jeg får i lengde 140 cm. Koster 6000 kr ca og det er i sånt kaldt metall. Men det er vel like holdbart det som nyere og mer fancy materiale?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat