Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 23:46   #14
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Unknown player battleground - innafor for 15-åringen?

Det er ikke noe problem for en 15-åring å spille PUBG etter min mening. Spillet handler riktignok om at 100 personer starter på en øy og skal ta livet av hverandre til det bare er en igjen, men det er ikke veldig eksplisitt vold og det er utrolig spennende. Du slippes ut på en kjempestor øy så det kan gå mange minutter mellom hver gang du ser noen. Kampene varer normalt 15-20 minutter, jeg har kommet top 10 et par ganger og da har jeg henholdsvis drept 0 og 2 andre. Dette er et spill hvor det gjelder og unngå konfrontasjon helt til det bare er noen få spillere igjen dersom du spiller smart.

Spillet har vært i Early Access på PC en stund og på Xbox et par uker og kan så langt jeg vet kun kjøpes på nedlasting så langt. Det kommer nok i fysisk form ganske snart. Den ferdige utgaven på PC ble lansert for et par dager siden.

Jeg anbefaler dette spillet fremfor mange andre skytespill, det er utrolig spennende og volden er ikke hovedpoenget (og heller ikke en smart måte å spille på).

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat