Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-23, 05:56   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er er gyldig svar :humre: )

Ingenting av det jeg trenger (ikke at det er så mye) var inkludert i BF tilbud, dvs frisør og hundemat. Jeg har ikke akkurat trålet tilbudssidene, og all e-post merket med BF blir slettet usett, så det er jo en mikroskopisk mulighet for at frisøren min og Felleskjøpet kjørte på med 70 % rabatt, men ikke videre trolig. Reagerer også negativt på bombardementet av all BF markedsføring, og blir rett og slett påvirket i motsatt retning. Opplever noe av det samme når det gjelder julehandel generelt, blir ganske satt ut av alle menneskene med ørten bæreposer og overfylte handlevogner og lurer på hvor det blir av alle tingene, all maten.

Mitt BF varp - som strengt tatt ikke tilhørte BF-konseptet - kom fra datodisken på Meny. En ferdigmiddag til 29.90 som smakte så vondt at jeg ikke klarte å spise mer enn et par munnfuller. Sånn kan det gå.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat