Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 13:22   #26
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DINE preferansar for eit kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mitt drømmekjøkken:

Avdelt rom, men gjerne med to store dører sånn at man kunne åpne opp. Spiseplass på kjøkkenet, stort bord som har plass til baking, spising, lekselesing etc.

Skuffer i underskapene som Tjorven snakker om, trippel vaskekum, dusjhode på armaturet. En del av kjøkkenbenken skal være marmor sånn at det er greit å kjevle ut deiger. Agakomfyr. Kjølerom. Skikkelig dype kjøkkenbenker sånn at det er plass til at forskjellig utstyr kan stå innmed kanten uten at det tar for mye plass.

Jepp, i tillegg ønsker jeg en barløsning med 2-3 barkrakker, og ha stort spisebord på stua i tillegg til dette, så jeg kan dekke til 20 uten at det blir for trangt.

Noe sier meg at stue/kjøkken i drømmehuset blir ganske stor, ca 90-100 kvm tilsammen. Vi bor i dag på et sted med 58 kvm stue/kjøkken til sammen, er greit nok fornøyd med den løsningen også.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat