Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 15:58   #687
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Jeg er ikke uenig med deg altså, Mindy, at det som har skjedd i denne saken er betenkelig ut fra kjøp og salg av barn, adopsjon etc etc. Det jeg forfekter her er at (i) det har lenge blitt ignorert fra myndighetenes side at dette foregår, og de har vært for feige til å enten regulere surrogacy på fornuftig vis eller ha klare regler mot (for det er jeg ikke enig i at det har vært) og (ii) at det ikke nødvendigvis er riktig å ta fra henne barna for å skape presendens, men heller gjøre det på annet vis. Sånn for ordens skyld.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat