Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-24, 12:42   #87
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.605
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Syns det er utrolig rart med alle dere som ikke finner gode ting å spise på kafé. Så lenge de ikke har putta nøtter i alt, så et det ALLTID noe der som oppfyller mitt behov for søtt.

Og jeg lander ofte nettopp på en kanelbolle.

Dvs, "ofte" i form av "de fleste av de gangene jeg kjøper noe på kafe" hvilket sånnsett er ca nesten aldri. Jeg kjøper trolig oftere kanelbolle på flyplassen, altså en til to ganger i året...

Pre "jenter som må ha noe uten hvetemel" peide vi å kjøpe bolle og sjokomelk på butikken når vi var på senteret og skulle ha noe å spise der og da, muligens sunnmørigen i meg, men spar selger gode boller da.

I senere tid har ungene funnet ut at mc donalds er tingen, der finner vi glatt glutenfri mat (eller, de trenger ikke helt glutenfri, så den kan fint spise nuggets). Det gir ikke helt det samme for min del, men målet med de turene er uansett å blodsukker-regulere ungene sånn at handleturen går smooth, så da funker det

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat