Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 22:29   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Jeg går mye i Sørmarka (og i området rundt tårnet) på dagtid. Møter knapt en sjel. Men antar det er mer folk om ettermiddagen. I skogen (utenfor grusveiene) er det virkelig helt dødt på dagtid. Og egentlig om ettermiddagen også. Det er stedet jeg velger nettopp av den grunn. Bonusen er en flott utsikt og variert natur. Jeg bor fem minutters gange unna og er der veldig ofte. Favorittruten min er opp mot baksiden av tårnet gjennom skogen på østsiden av tårnet og deretter over marken og ned den gamle hoppbakken mot Oskars plass. Der er det sånn at jeg får litt sjokk hvis jeg ser andre. Møtte en gang en mann som ville helbrede meg ved bønn og håndspåleggelse der langt inne i skogen. Det var nokså spesielt...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat