Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-18, 21:09   #309
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Vi har sett to episoder av bodyguard, jeg digger den, mannen er litt sånn meh. Så den må jeg nok se ferdig selv.

Vi har begynt på flere serier den siste tiden og gitt opp etter en episode eller to. Sabrina så vi en episode av i går, den var ikke så verst men ikke god nok til at jeg gidder bruke tid på den. Miranda Otto er dog kostelig som den ene tanta. Hun er og blir Eowyn for meg, så jeg venter hele tiden på at hun skal rope «I am no man!!” Vi så også en knapp episode av Frontier i går, men den falt ikke i smak. Historien virket interessant nok, men jeg likte ikke produksjonen. Stranger Things s2 vekket heller ikke interessen, selv om s1 var kanonbra.

Akkurat nå tror jeg at jeg klarer meg med Outlander s4 som starter på Viaplay i morgen og Lykkeland på NRK. Jeg syntes deler av Outlander S3 var litt nedtur, men har likevel trua på S4.

Peaky Blinders står på se-lista.

Jeg visste ikke at Miranda spiller i Sabrina Jeg kunne tenke meg å se den, men tror den er befengt av åttebente beist... Eldste ser den, og liker den. Men Miranda altså Jeg tenker alltid når jeg ser LotR at "HUN er den beste castingen gjort av alle der!", men så tenker jeg på hastebyttet fra Stuart til Viggo, John Noble, Sean Astin, Ian, Karl, Orlando... og så tenker jeg bare at det er lite poeng i å sitte å ramse opp alle sammen, for det er altså en så SINNSYK bra casting jobb som ble gjort i hele produksjonen (og The Hobbit) Ok... Skal slutte å nerde nå

Outlander i morgen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv