Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-18, 23:55   #191
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor mange kaker og hvilke typer skal dere ha?

45 gjester, 8 kaker + cupcakes:
Kransekake, konfirmasjonskake (marsipankake med bilde), pavlova, ostekake, sjokoladekake, suksessterte, oreokake, safarikake. :vestlending:

Vi pynter kun med blomster, mange lys, pene hjertesjokolader og små sølvroser. Hvit duk med sizoweb i midten. Pynter likt til gutt og jente, bortsett fra fargene.
Gutten hadde sort sizoweb på hvit duk, hvite store servietter, røde/hvite/grønne blomster, hvite høye lys i glass-staker og sølvroser til pynt.
Jente #1 hadde grønn sizoweb på hvit duk, hvite store servietter med mindre servietter med grønt og hvitt rosemotiv brettet over, sølvroser (gjenbruk), høye hvite lys i glass-staker, hvite/grønne blomster.
Jente #2 skal ha pudder-rosa sizoweb på hvit duk, hvite store servietter med mindre servietter med rosa og hvitt rosemotiv brettet over, hjertesjokolader i rosa og sølv, sølvroser, rosa kubbelys på snudde rødvinsglass med blomst inni, lave vaser med rosa hortensia. Rosafargen er pudder-rosa/gammelrosa, ikke babyrosa.
På gavebordet står de første skoene. Oppi skoene står små snapsglass med blomster.

Jeg har forresten pyntegenet, den skal jeg ha. Jeg får alltid skryt for vakkert pyntet bord og synes pynten er gøy og ikke stress.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat