Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 11:20   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jeg har to kontoer jeg har brukt i mange år. Spesielt den ene er knyttet til nettshopping og registrering på ulike nettsider. Men har også brukt den andre i tilfeller der jeg f.eks. har ønsket å ha to kontoer på en nettside. Så i fjor åpnet jeg en ny som jeg nå kun bruker til viktige ting. Det er da den jeg oppgir til folk som vil sende meg en mail, den jeg skriver på epostlistene til skolen, for kommunikasjon med det offentlige og med banken. For å vite at ikke det viktige drukner i reklamemail.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat