Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 09:59   #1
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Poll kommer (håper jeg). Jeg tar sikkert med rare og mangelfulle alternativer, bær over med meg.

Skillet mellom hvilken e-postkonto som brukes til hva er noe jeg prøver å være konsekvent på. Det ser jeg i dag at ikke alle er (jeg ser bort fra hva han sendte her).

Sitat:

… e-postene er sendt fra xxxs e-postkonto på Stortinget.

Mange av oss har flere e-postkonti, det kan for eksempel være noe vi har tilgang på privat, via arbeidsgiver, firma eller i kraft av verv. Hvilke tanker har dere rundt bruk av ulike e-postkonti?

Min mening: Arbeidsgivers e-postkonto brukes til arbeidsrelatert kommunikasjon, inkludert sosilale settinger relatert til jobben. Hvorfor? Arbeidsgiver betaler for dette og kan under gitte (strenge) kriterier be om innsyn i e-poster knyttet til arbeidstakers e-postkonto. Arbeidsgiver betaler ikke for at jeg skal bruke kontoen og lagringsplass til å distribuere dugnadslister til en eller annen aksjon i regi av f.eks. Leger Uten Grenser.

Kjør debatt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat