Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-17, 11:47   #816
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

I går ble jeg glad for kjempekoselig familiefeiring og at broren min skal feire jul med oss i år. I dag er jeg glad for at barna er så takknemlige for pakkekalenderen jeg har laget til dem, uansett om det er noe lite eller stort så er de så entusiastiske og glade.

Samme her, har fortsatt ikke sett noe til at "unger blir bortskjemte og utakknemlige av pakkekalender".

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kalender ass. I dag ble jeg glad for kalendergaven fra 12-åringen til meg. Og å se hvor barnslig spent hun var på at jeg skulle åpne den. Og i går, å se at guttungen på 10 hadde vært på Glitter og kjøpt hårpynt til storesøster i kalendergave, at han var både brydd og stolt da hun åpnet den, og ikke minst hvor glad hun ble for den.

Ungene synes det er mye mer spennende når andre skal åpne det de har kjøpt, enn å åpne selv.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv