Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-21, 15:27   #44
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forholder du deg til selgere med oppsøkende virksomhet?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Når det gjelder de som skal selge bedre avtaler for strøm, mobilabonnement etc, hender det imidlertid at jeg ber dem om å sende meg info og tilbud på e-post, slik at jeg kan se på det i ro og mak. De kan de som regel ikke, jeg må signere på stående fot hvis jeg skal få tilbudet, fordi det er en kortvarig kampanje e.l. Det er helt uaktuelt. Jeg inngår aldri avtaler uten å sette meg inn i det først.

Er ikke det der pussig du? "Nei, du får ikke lov å lese og sammenlikne og tenke deg om." Hva i all verden, lizzom?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat