Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-21, 15:45   #17
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bøker lest i 2021

Jeg skal rapportere her i år også.

1. Helga Flatland. Et liv forbi.
En veldig rørende bok. Jeg syns Helga Flatland er god på å skrive om relasjoner.

2. Zeshan Shakar. Gul bok.
Godt skrevet og lett å like hovedpersonen. Likte denne bedre enn den forrige boken hans.

3. Gunnar Staalesen. Utenfor står hundene.
Veldig typisk Staalesen. Jeg humrer litt over måten han skriver på, men selve innholdet er middels spennende.

4. Lars Kepler. Speilmannen.
Som alltid skrekkelig godt skrevet fra denne forfatteren.

5. Glenn Johansen. Sjeledød.
En ukjent forfatter for meg. Ganske bra krim.

6. Katrine Engberg. Vådeskudd.
Jeg måtte google hva den handlet om selv om jeg nettopp har lest den. Helt ok krim, men raskt glemt.

7. Bernard Minier. Konfirmanten.
Boken fenget meg, god fremdrift og overraskende slutt.

8. Kristina Ohlsson. Henrys hemmelighet.
God bok, men de to foregående om Martin Benner var mye bedre. Altså Lotus blues og Mios blues.

9. Heather Morris. Tatovøren i Auschwits.
Selvsagt et gripende tema, men den er litt tamt skrevet. Jeg har ingen problemer med å legge den fra meg.

10. Erica James. Alt i et øyeblikk. En hyggelig bok om relasjoner i starten, fin reiseskildring i midten og selvsagt alt for søt på slutten.

11. Santa Montefiore. Hagen i Hartington. Kiosklitteratur som jeg arvet fra min mamma. En lettlest bok om kjærlighet. Ligner mange andre slike bøker.

12. John Strelecky. Kaféen ved verdens ende. Litt irriterende, men samtidig tankevekkende.

13. Jojo Moyes. Over horisonten. Fin bok som var vanskelig å legge fra seg.

14. Ørjan Nordhus Karlsson. Hvit armada. Russland angriper Norge via Kirkenes og noen må stoppe den. Ganske spennende roman. Jeg liker stilen til forfatteren.

15. Kristina Ohlsson. Syke sjeler. Skikkelig spennende krim.

16. Camilla Grebe. Alle lyver. En veldig gripende og overraskende bok. Anbefales.

17. Camilla Läckberg. Nådeløse kvinner. Kul og humoristisk bok om et alvorlig tema. Snarlest.

18. Katrine Engberg. Isola. Ganske kjedelig krim.

19. Mark Billingham. Dødelig kjærlighet. Viktig tema, men lite fremdrift i krimmen.

20. Yrsa Sigurdardottir. De tause. En spennende krim med noen overraskelser.

21. C.J. Tudor. Gullungen. Litt grøsser-aktig. Jeg syns den var veldig spennende.

22. Lee og Andrew Child. Vokteren. Bortkastet papir.

23. C.J. Tudor. De andre. Den mest spennende boken jeg har lest på lenge.

24. Kjersti Herland Johnsen. Julebrev. Koselig julehistorie i 24 kapitler.

__________________
2001, 2005, 2020

Sist redigert av Pasta : 22-12-21 kl 22:00.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat