Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 13:16   #72
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men er det reelt at det skjer overfallsvoldtekter i stor utstrekning i parkeringshus?

Sånn ellers bør de jo sikre garasjen bedre generelt, det er vel ikke verre for kvinner enn for menn å få bilen robbet?

Jeg har aldri følt meg utrygg i parkeringshus, og har tenkte at det er bedre belyst og overvåket enn en hvilken som helst bakgate.

Helt enig i at det ikke er verre for kvinner enn for menn å bli robbet, og det er heller ikke grunnen til at jeg foretrekker kvinneplassene. Men i det aktuelle parkeringshuset kan man velge mellom å kjøre inn og ned (hvor det er mørkt, og ikke overvåket i slik grad at man tydeligvis kan finne igjen gjerningsmann all den tid det var beskjeden min svoger fikk da det var innbrudd i bilen vår), og da må man også gå ut andre utgangsdører med mindre man vil gå langs bilrekka oppover igjen (men der er trangt og som sagt lite opplyst så det frister like lite som å gå ut) eller så kan man parkere på kvinneplassene hvor det er godt opplyst, og man kan velge hovedutgangen der hvor bilene kjører inn og det er flere folk.

Jeg unngå bakgater, og det er også en av grunnene til at jeg velger dette parkeringshuset de gangene jeg skal alene til/fra bilen. For alt i verden; det er ingen krise om jeg må parkere lenger inn fordi det ikke er ledig på kvinneplassene, men jeg føler meg unektelig mye tryggere om jeg parkerer oppe.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat