Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 12:29   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

I skrivende stund befinner jeg meg i svømmehallen. (Nei, ikke i vannet.) Da jeg skulle parkere utenfor her, var det to plasser igjen. Da jeg kom helt bort, så jeg at det var HC-plasser, men det var ikke så lett å se, for det var malt opp på en annen måte enn man vanligvis ser, og malingen var litt slitt. Men det var tydelig påmalt en rullestol. Jeg fant plass et helt annet sted, og det var flere andre som også kjørte inn det, men rygget ut da de oppdaget det. Men så kom det en familie som åpenbart ikke hadde sett det, og de parkerte. Det rareste med dette var reaksjonen da de oppdaget det. Datteren i familien pekte på bakken. Da satte moren seg inn i bilen. Vi trodde hun skulle flytte bilen, men neida. Hun rygget bilen godt over merket i asfalten, slik at ingen skulle se det. Frekt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat