Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 20:57   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan bruker jeg egentlig en riskoker?

Jeg har brukt den til fullkornsris, råris, brun ris, med "gress" i. Funket med alle typer jeg har prøvd. Jeg pleier også å hive oppi grønne linser, de har samme koketid som ris omtrent. Riskoker er genialt. Jeg slumper alltid. Tar i ris, skyller, og lar det være igjen nok vann til at det det dekker risen og så en fingerbredd til ca. Ris kokt i riskoker er mye bedre enn kokt i kjele, synes jeg. Og det beste er at man bare kan sette på risen når man starter på middagen, så holder risen seg varm til resten er klart uten at jeg må gjøre noe mer enn å trykke på en knapp.

Knappen spretter opp når risen er ferdig. Da er den i "holde-varmen-modus" til stikkkontakten blir tatt ut.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat