Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 10:37   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.703
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Mitt største mål for 2024 er å klare å gjennomføre et halvmaraton. Jeg har i løpet av 2023 blitt en som løper fast tre ganger i uken. Bortsett fra noen få runder med sykdom så har jeg faktisk klart å holde på den rutinen. Det er mange ganger jeg virkelig ikke har hatt lyst til å ta den løpeturen, men har gjennomført likevel. Det gir en veldig mestringsfølelse. Og er det noe jeg definitivt trenger mer av, så er det mestringsfølelse.

Jeg løper egentlig mest for den mentale helsa mi. Og merker det veldig godt bår feks sykdom gjør at jeg ikke får løpt. Det kjennes på humøret. Så er det et pluss at det også er bra for resten av kroppen.

Ellers skal jeg fortsette å jobbe med meg selv. Jobbe for at jeg skal ha et godt liv med de utfordringer jeg har. Det betyr at jeg noen ganger faktisk må stoppe opp og kjenne etter. Hva er det jeg EGENTLIG vil. Og hva er det jeg tenker at de rundt meg vil. Jeg må tenke på meg, og stå opp for meg selv. Jeg øver, og har blitt mye flinkere. :klappermegpåskulderen:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat