Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 08:27   #40
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: E-golf eller Leaf, eller noe annet?

Jeg kan ikke si så mye annet fornuftig enn at jeg er utrolig glad i min nye e-Golf. Den er som en drøm å kjøre. Vi har en Audi A4 Allroad også, men Golfen slår Audien ned i støvlene hva kjørekomfort angår. Forsøker å kjøre mest mulig Golf.

Vi har veldig kort vei til jobb, skole og barnehage, så bilen går mest på korte strekninger. Allikevel har vi kjørt noen lengre turer med den, 106 km er vel den lengste turen vi har kjørt, ladet da vi kom fram til stoppestedet. Da kunne vi fortsatt kjørt litt lenger uten å lade(rekkevidden skal vel være ca. 220 km, men det kommer litt an på hvor/hvordan du kjører).

Vi får plass til to voksne, en 9-åring i beltestol og en 3-åring bakovervendt i en BeSafe iZi Plus(far på 190 kan faktisk sitte helt greit foran det bakovervendte setet) samt god plass til sekker og slikt i bagasjen.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.

Sist redigert av *HH* : 21-08-14 kl 08:33.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat