Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 14:43   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Vi driver et firma sammen (altså ut over Familien A/S) og har felles mail, og bruker hverandres telefoner om hverandre. Leser (og svarer) på hverandre meldinger.
FP er det eneste stedet der det er helt uakseptabelt og skikkelig frowned upon.
Sist det var tema var det ikke måte på hvor galt det var å ha det slik

I det virkelige livet har de fleste rundt oss det på samme måte. Vi har også nylig aktivert hverandre på «Finn min iPhone» etter at en leteaksjon ble iverksatt i vinter og skremt vettet av hele familien. Jeg bruker det mye og det er utrolig praktisk.
Så ja, jeg er hun sjuke kjærringa som har stemt på «fri flyt»

Telefonen min har forhåndsvisning av sms, messenger og e-post på låst skjerm og alle ungene kan koden min. Så ja, om du sender meg en melding med fortrolig materiale kan du risikere at hele korpset har lest meldinga.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat