Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-19, 22:51   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må snakke om Ropstads nye reklamevideo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns du det hadde vært greit med en reklamefilm der landbruksdepartementet sa at de skule høre på bøndene mens de viste klipp av byfolk som drev på i hagen sin?

Eller at likestillingsdepartementet lagde video med bare menn?

Dette er ikke en valgkampvideo, men en video fra barne- og familiedepartementet. De skal jobbe for ALLE familier i Norge. Ikke bare de Ropstad liker. Hvordan tror du folk med annen hudfarge, eller som ikke består av mor, far, barn føler seg når man har et departement som via kommunikasjonen sin gjør det tydelig at det ikke er dem departementet bryr seg om?

Representasjon i kommunikasjon og reklame er kjempeviktig, og er en av de tingene som gjør at folk føler seg inkludert i et samfunn.

Men selvfølgelig, det hadde jo blitt vanskelig om man viste somaliske familier når man skal heie på kontantstøtte. Da er det bedre å hvitvaske litt.


Jeg fikk ikke med meg at det ikke var en valgkampvideo.
Da skjønner jeg greia ja. Det ER sjukt!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat