Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-14, 16:02   #218
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vi syns jo akkurat det er litt sjarmen. Men jeg skjønner man er forskjellig altså. Jeg er bare mest overrasket over at man finner det avslappende.

Altså atte, det er sånn vil pleier å feriere altså. Men sjekkingen og utforskingen kan bli litt vel grundig også... Det handler også litt om ulike behov/ønsker. Jeg drømmer om en uke hvor jeg kan ligge ved bassenget/på stranda med bøkene mine og kose meg. Mens han holder ut ca. 10 minutter på stranda før han er lei. I år hadde vi en litt mer perfekt blanding. 12 dager i et feriehus med basseng og deretter 6 dager i Roma. Da fikk jeg kost meg ved bassenget i flere dager. Det ble nesten AI også siden jeg ikke lagde mat de fleste dagene.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat