Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-18, 09:25   #123
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

Når man, som Fedon Lindberg og Nordstrand (eller for den saks skyld; hudleger med egne serier osv), har en tittel og bakgrunn som gir MYE kred i samfunnet, skal man være ekstra varsom med å blande business og rådgivning. Det er en øvelse å fremstå troverdig i sine råd, samtidig som rådene man gir styrer folk mot egne merkevarer. Jeg har for øvrig vært hos Fedon og følte formelig kolesterolet stige etterhvert som diettplanene ble foreslått Problemet er vel ofte, at folk som SØKER mot diettplaner og livsstilsendringer ofte blir litt ekstreme i sin iver etter å følge opp. Litt mer moderate endringer er sikkert bare bra.

Jeg jobber i apotek, og står i den etiske spagaten stadig vekk. Jeg kan også anklages for å gi råd som medfører at folk skal kjøpe "mine" varer, og det er faktisk noe vi som helsepersonell må være veldig obs på.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat