Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-21, 22:16   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett eller lesebrett?

Kindle er strålende om du kun kjøper bøker og da helst på Amazon. Det er enda ikke et fullgodt nettbrett som kan kjøre appen BookBites, som du trenger for å låne bøker på biblioteket.

Jeg har Kindle til kjøpebøker, både norske og engelske, og låner bøker på biblioteket på iPad eller et superbillig nettbrett jeg kjøpte på outlet. Sistnevnte er treigere enn treigest til alt annet enn å lese bøker, så brukes kun til BookBites. Grunnen til at jeg foretrekker dette fremfor iPad er at for meg blir iPad litt for stor til å lese på, ikke minst når jeg leser på senga.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat