Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-16, 01:09   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker, den 2. bildetråden

Den eneste "kaka" vi hadde i sist barnebursdag her, ved siden av isbar, var browniespyd. Mindre biter av brownies (etter den første oppskrifta jeg fant på nett som kun inneholdt ingredienser jeg hadde i skapet, men den involverte blant annet appelsinjuice, og ble veldig god, jeg hadde hakkede cashewnøtter i), marshmallows, jordbær og blåbær. Lagt på et fat, med melisdryss på toppen. Lekkert og enkelt!



(Og ville vært enda bedre nå, etter at jordbærsesongen har startet for fullt, disse jordbæra var importerte og litt slappe).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-07-16 kl 12:29.
My er ikke aktiv   Svar med sitat