Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-19, 08:54   #828
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Skal bare jobbe halv dag før jeg drar på Gøteborg-helg med ungene. I oppussingsprosjektet vårt nå med hus så er det ikke plass til at jeg har unger på overnatting akkurat nå, så da må det bli hotellhelg på oss. Har egentlig lovet ungene Lisebergtur i flere år nå, men det var de som foreslo at vi skulle droppe 17. mai i år og være på Liseberg isteden den dagen. Og det passet perfekt inn i husprosjektet også. Og jeg får en frihelg fra jobbing på huset som ekstra bonus.

Elisabet er ikke aktiv