Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-17, 12:25   #84
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg vi har fotografering på tirsdag og funnet ut at det er BARE GRUPPEBILDE (som jeg sikkert er den særeste i verden, men reelt sett ikke har så stor glede av...)

Førsteklasse tar protrettbilder da, så DET blir julegave til besteforeldrene. Får forhøre oss litt, jeg glemte å bestille til jul av eldstemann så jeg er usikker på hvem som har.

Men det er litt sårt at vi faktisk ikke får et eneste barnehagebilde av yngste. Av eldste fikk vi vel 4, av mellomste bare et (pluss søsken) for barnehagen sluttet med det, men av yngste, så får vi visst ikke det. Vi får ta bilder av henne selv, men det blir nå ikke helt det samme. Fotografen legger ved tilnud på en "søte minner"-fotograering med fire bilde i en mappe, men om vi hadde fått lov til å få barnehagepakkene hun tilbyr... men bhg har bestemt at det er bare gruppebilde. Jeg skjønner at det er mye styr for bhg med fotgraferingen altså, men det settes virkelig pris på!

Det var jo veldig dumt, jeg trodde alle barnehager hadde individuell fotografering. Jeg setter stor pris på de årlige bildene derfra og savner det nå som eldste går på skolen. Der tok de bilder i første klasse, men etter det har det ikke vært noe. Jeg tar masse bilder selv, så mulig jeg skal forstørre og gi til besteforeldre av henne også.

Nå begynner vel snart disse tilbudene "50% på kalendere kun denne uka" del 1/100.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat