Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 18:42   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg tenkte på jul i dag fordi dukene jeg brukte i konfirmasjonen forrige helg fortsatt henger ute, kliss høre. Det har regnet hver dag siden søndag 3. september. Og siden jeg ikke har rukket å ta dem inn fordi vi hadde loppis i helgen, tenkte jeg at jeg bare skulle la dem henge til jul. Neida. Joda. Neida. Jeg gjorde ikke det. Men jeg tenkte at neste gang de dukene skal brukes, er til jul.
Og så lurer jeg på å lage sånn litt sånn tøysenissekalender til 15-åringen. Som kan farge morgenmelken grønn og surre IPaden i gavebånd, strikke strømpe til fløyten og henge bjeller på ukulen hennes.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat