Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-18, 09:28   #174
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg vet nøyaktig hva du ser for deg, mamma har det hjemme, hun har hatt det siden jeg var barn, det er sikkert fullt av bly.

Dette var jo ganske lekkert (og det er ikke granbar, det er furu ):

Ja, her nærmer vi oss! Hvordan gikk jeg glipp av dette, jeg tittet da på Kitchn. Dette kan man bruke når det ikke er jul også.



Jeg tror de har lagt furukongler på granbar. :myser: Jeg ser også en kvast med noe tuja-aktig.


Edit: nå ser jeg at det er på selve serviset du mener! Det så jeg ikke først. OK, da er det HELT uaktuelt. Skrekk. Kunne de ikke bare lagd det vanlig rødt da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat