Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:08   #17
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Vi hadde det i dag da storesøster hadde med venninne hjem. Det eneste vi virkelig vet at "alle" liker, og det er jo litt hyggelig å servere noe som blir spist når man har små gjester. Lager tomatsuppen fra bunnen av med fullkornsmakaroni. Grove pannekaker - grovt mel og havregryn i. Nam. Det er vel lov?

EDIT: Er han med kompiser hjem så ofte at dette er et problem altså?

Ja, jeg synes det er ett problem om han skal være med kamerater 1-2 ganger i uken synes jeg. Er det ikke pannekaker er det ofte noe annet, og gjerne noe søtt.

Jeg tar han gjerne med hjem og lager middag hver dag, det gjør jeg jo uansett... problemet blir at det blir veldig liten tid med kamerater da, med henting og følging...

Jeg synes det er vanskelig å si ifra, men der Vetle er ofte så serveres det mat vi ikke spiser på en annet enn bursdager... For meg blir det veldig feil

Nip er ikke aktiv