Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 11:19   #16
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jarle Trå og ekstrem ekstremsport generelt

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.


Jeg beundrer på sett og vis folk med en slik trang, det er dem som driver menneskeheten fremover på mange måter, men jeg forstår ikke hva det er som gjør at de er som de er.

Eg kan vere einig i at dei som driv menneskeheten framover kanskje er av samme ulla som ekstremsprotutøvarar. Men eg trur ikkje at dei som går aleine til Mount Everest eller aleine over Sydpolen er med på å drive menneskeheten framover. Det kjem an på kva dei brukar tida si på mellom desse ekspedisjonane. For sjølve ekspedisjonen meiner eg er ein rein egotrip. Men dersom dei også brukar utforskartrangen sin til å starte nye prosjekter som kjem andre til gode er jo det bra. Fritjof Nansen f.eks.
Men eg er redd for at mange av desse adrenalin-søkande ekstremsportutøverane er meir fokusert på seg sjølv enn andre.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat