Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-08, 20:43   #21
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ikke spis brød på en måned"

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ok. Overbevist!

Hvor lang tid tok det før du merket bedring?

Jeg merket forandring veldig raskt, husker ikke helt nøyaktig. Var veldig slapp og tung de første dagene (første uka?), men følte en god forandring allikevel (mest mentalt). Den virkelige forandringen skjedde etter en ukes tid tror jeg. Da lettet smogen som hadde bosatt seg i hodet, blyet forsvant ut av armer og ben. Et nytt liv åpenbarte seg . :messer:

Merker veldig stor forskjell på energi, engasjement, konsentrasjon og "våkenhet/klarhet" nå ved studistart i forhold til tidligre. Motet er på topp. Kan ikke sammenliknes med hvordan jeg har følt det tidligere, og jeg har ikke spist lavkarbo mange ukene altså.

Uansett, det er veldig forskjellig hvor lang tid det tar før folk føler forandring. Noen har det ganske så vanskelig i begynnelsen før "abstinensene" har gitt seg, men det tar vel ikke altfor lang tid.

Annbefaler lavkarbo.no for inspirasjon. Lykke til!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat