Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-23, 09:22   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.545
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er er gyldig svar :humre: )

Jeg kjøpte en julegave i går, airfryer til min far, spleiset med søstrene mine. Ellers bare noe småtteri som jeg uansett ville ha kjøpt, et par kalendergaver, en maskara o.l., som tilfeldigvis var på tilbud. Ut over det klarte jeg ikke å verken tenke eller handle, det var ganske styrete i byen, og jeg var sliten, og har ikke orket netthandel heller. Skal til byen en tur og handle litt julegaver i dag, kjøper det jeg har lyst til å kjøpe, uavhengig av tilbud, men om noe av det er billigere så er det jo kjekt. Men har bestilt fotobøker til ungene på Cewe Japan photo, og der var det kampanje, 20%.

Mannen har handlet en del på nett tror jeg, både julegaver og annet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-11-23 kl 19:41.
My er aktiv nå   Svar med sitat