Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-16, 23:35   #41
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2016

Januar

1. E-bok: Arne Hugo Stølen - Epikrisepoesi: En liten diktbok, med mange skjebner.
2. E-bok: Arto Paasilinna - Herre min hatt: Sær forfatter, men han skriver på en underfundig måte som gjøre at jeg liker ham allikevel.
3. E-bok: Lars Mytting - Svøm med dem som drukner:En bok jeg ikke trodde at skulle være noe for meg, men som var utrolig vakker allikevel! Fikk lyst til å lese mer av ham nå!
4. Lydbok: Øystein Wiik - Dødelig applaus: Synes ikke forfatteren er noe særlig sympatisk, men hadde lyst til å se hvordan han skriver. Var heller ikke veldig begeistret over at han skulle lese sin egen lydbok. Det viste seg imidlertid at han skriver meget godt og spennende, leser godt og jeg er allerede dypt inne i bok nr 2! Alltid greit å få sine fordommer tråkket ned i søla!
5. Lydbok: Øystein Wiik - Slakteren:Fortsetter i samme spennende driv, med intrikat hevndrama.
6. E-bok: Eirik Husby Sæther - Judaskysset: Veldig spennende og realistisk møte med en for meg ny forfatter. Virker veldig troverdig om narkomiljøet i Oslo.

In progress
Bok: Jussi Adler-Olsen - Washingtondekretet
Lydbok: Øystein Wiik - Hvit panter

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat