Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 19:04   #101
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer og småbiler - tell me why?

Liten eller stor bil, det er avhengig av hvor jeg kjører. Småkjøring i nabolaget og bykjøring og ikke minst parkering, da foretrekker jeg el-bilen vår. Men jeg ville ikke tatt med henne på tur ut i bushen i Afrika under flom. Under sånne forhold har (selv) jeg vært veldig glad for en stor og tøff Toyota Landcruiser med firehjulstrekk og vinsj. Av miljøhensyn og økonomihensyn kommer jeg aldri til å velge en større og slemmere bil enn jeg trenger, men egentlig synes jeg det er ganske gøy å kjøre sånn bil!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat