Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-19, 23:56   #129
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Tusen takk. Konfirmasjonen er i morgen, og dessverre skjedde det ting som gjorde at kakebordet ikke ble helt som jeg planla, men det er en annen historie. (jeg kan fortelle når det er såpass på avstand at jeg kan le av det). Men med masse hjelp har det løst seg. ��

Jeg beklager Hya, jeg er supersliten, har ønsket at denne dagen skulle bli akkurat som vi ønsket, også har det ikke helt blitt sånn. Og det gikk ut over deg, det var urimelig av meg. :Sorry:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat