Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-19, 23:08   #124
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hehe, jeg tror deg! Men dette var et generelt hjertesukk over holdinger jeg ofte støter på, ikke bare her inne. Og det var på ingen måte ment mot deg. :sniller tilbake: Jeg synes det blir så unødvendig mye, men det jeg først og fremst reagerer på er redselen for ikke å ha nok når man har mer enn nok.

Du husker hvordan du ville ha vin og eplemost til treretter din og ikke ville servere brus? Det handlet om smak, ikke sant? At ting passet sammen og utgjorde en helhet? Det handler et kakebord om også. Det handler om variasjon av smaker som utfyller hverandre. Like lite som jeg tror din vinservering handler om flatfyll, handler mitt kakebord om fråtsing.

(og jeg er helt utrolig sliten nå, og er sikkert urimelig og hårsår, men det er min tråd og jeg tar meg lov til det)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat