Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 15:22   #145
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Ja, for det er akkurat det jeg og Novla gjør, snakker ned barns påkledning. For jeg,- og sikkert Novla også elsker å være kjip mot barn og nedsnakke påkledningen deres.

Dette er en bunadtråd hvor man diskuterer hvorvidt man selv følger bunadsregler eller ei, og det baller seff på seg med litt om hva man mener om å ikke følge etablerte regler for plagget.
Da finner jeg det helt relevant, og faktisk verken unødvendig eller kjipt å si hva jeg mener om å kopiere en bunad til en strikkekjole.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 18-05-18 kl 15:29.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat