Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 01:21   #119
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Siden jeg ikke gadd prøve bunaden før i dag tidlig, og har gått ned en del størrelser siden i fjor, ble jeg litt ramp i år. Kona flyttet noen hemper på forkleet og så mekket vi det til med Minstes rosa hårspenner, da ble den cirka passe. De var nesten helt usynlige.

...vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det der, for hun som har sydd den røyker inne (jeg valgte henne ikke, og hun er flink å sy - men har en underlig greie på at hun tror det holder å ikke ha askebegeret på syværelset) og den er endelig luktfri, aldri i verden om hun får kloa i plagget igjen. Men jeg har vel et år på meg til å feite meg opp igjen. Eller finne noen andre som kan ta den inn.

Har ikke bunadssko, men stakken er så lang at det bare viser om jeg går i trapper.

Ungene har cape/jakke-saker til sine østtelemarkbunader som jeg tror svigermor har designet selv, men hun lager bunader og har sikkert gjort det såpass tradisjonspreget at det er innafor. De matcher fint i hvert fall.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat