Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-13, 16:57   #40
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foreldreportalens Hellas-tips

Vi skal til Lefkas i Nidri i Hellas i høstferien, så jeg kan jo fortelle litt da. Jeg håper vi overvinner litt latskap og får tatt bussen litt rundt. Tror ikke vi leier bil når vi bare er der en uke.
Vi leide stort hus med basseng sammen søsteren min og familie på Kreta for to år siden. Nærmere bestemt mellom Almyrida og Kalives, en halvtime fra Chania i motsatt retning fra Platanias. Veldig hyggelig område, vi hadde bil og fikk kjørt litt rundt, kjempefin strand og roligere enn Plataniasområdet, synes jeg. Plaka er en liten, søt landsby litt oppi åsen og der spiste vi noen ganger.
Søsteren min leide rekkehus med basseng i år og det var gjennom samme firma. De har en del utvalg i forskjellige kategorier og man kan leie bil samtidig.
http://www.villascrete.co.uk/

Forøvrig var vi på sykehuset i Chania i 4 dager med datteren vår som fikk kraftig urinveisinfeksjon og fikk intravenøst antibiotika og væske. Det var grei behandling på sykehuset og vi hadde neimen ikke med oss helsekort eller forsikringskortet, men vi tok en tlf til forsikringselskapet og alt ble ordnet, ikke problem. Men de ville ikke skrive oss ut før de hadde endelig faxbekreftelse på betaling og det tok sin tid med en smule faxproblemer på sykehuset. Man merket at de var på sparebluss på beholdning av doroller, tørkepapir, ingen antibac i beholder og ingen håndklær.

Andre steder jeg har vært i Hellas er Korfu, Samos og Zakynthos. Samos var absolutt det mest sjarmerende stedet og ikke større enn at man kjørte rundt øya på en dag eller to.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 09-09-13 kl 17:02.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat