Tråd: Lovleg
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-18, 12:15   #46
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lovleg

Jeg er skeptisk til hvordan den der skolen drives, altså. «Du stryker i kroppsøving» - hun gjør jo ikke det, hun får ikke halvårsvurdering dette halvåret, må sørge for at alt fravær i faget kan dokumenteres heretter og at vurderingsgrunnlag er på plass, og så står hun jo til sommeren. Jeg synes det virker som et skikkelig sløvt lærerkollegie med uklar kommunikasjon, og det virker totalt urelealistisk på meg. Kanskje det faktisk er sånn, noen steder, men da håper jeg elevene klager.

Problemstillinga med elever som har fravær for å passe på andre elever som sliter, derimot - det er kjent (og tungt) stoff, og det krever en del ekstra oppfølging av både lærere, ledere, rådgivere, helsesøster og miljøarbeidere. Håper programledelsen sender Gunnhild til rådgiver snart, for det der kan jo ikke fortsette. Og så håper jeg rådgiverne på Lovleg-Firda (og det virkelige Firda) er like gode som de jeg forholder meg til i min hverdag. De er gull.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat