Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 22:54   #55
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Det er behagelig å være her. Spennende temaer taes opp, jeg lærer stadig noe nytt. Det finnes mange folk jeg liker, og som jeg ønsker å bli bedre kjent med. Jeg er litt forelsket i moddene og forumeierne som driver forumet på en ypperlig måte. Det er passe demokratisk. Sist men ikke minst synes jeg det er utrolig deilig å slippe og bli sliten av å lese innlegg som mangler stor bokstav og punktum, sms-språk, skrift i alle regnbuens farger, og skrytealbum på fire kvadrat nederst i hvert sabla innlegg.

I låååve FP.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat