Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 21:38   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.053
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julekalender til jente på 16 måneder

Jeg har en ung dame i hus som foretrekker å bli behandlet som stor jente . Babylekene kan man se langt etter, og hun brøt sammen da hun ikke fikk samme barnemeny som storebror da vi var innom en veikro igår. Nå går det mot adventskalendertid, og jeg antar vi går for en Legokalender til storebror. Jeg kan selvsagt pakke inn småleker av en eller annen type til den unge damen, type lekekjøkkeneffekter, men jeg er litt redd hun vil bli småsnurt over at hun ikke får luker som skal åpnes... Finnes det noen ferdigkalender som kan egne seg for smådamer?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat