Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-22, 22:06   #427
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Vi er inne på oppløpssiden. Vi skal ha selskapet på lørdag. Flere gjester kommer i år, enn i fjor :sol:

Kan jeg lage pavlova og vaniljesaus I morgen? HvA med Pekan pie.

Denne gangen gjør jeg alt selv, har ikke katering eller ryddehjelp, og vi skal ha grillmat. Hjelp! Jeg har tatt fri fra jobben torsdag og fredag for å få tid til å lage all maten og pynte med mere.

Teltet er satt opp igjen i Hagen. Konfirmanten har valgt fargene orange og grå. Vi skal ha servietter og bordpynt i den stilen, måtte kjøpe nye som de fra i fjor var ikke fine nok syns jeg. Jeg må finne stearinlysene frem fra i fjor.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat