Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-19, 07:10   #28
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på håndbagasje Norwegian

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg skal slett ikke forsvare Norwegian, for jeg flyr bare med den hvis det absolutt ikke kan unngås. Men en av grunnene til det er faktisk alle idiotene som har med seg en halvt flyttelass inn i kabinen - så for meg skal de bare kjøre på og være strenge. Kanskje jeg vurderer dem igjen?

(For meg handler deg ikke om plass til egen håndbagasje. Jeg hater å drasse på ting og snekker alltid inn bagasjen, men jeg blir skikkelig stressa når alt tar så mye tid fordi andre skal stå og stappe så mye greier inn i hyllene. )



Veldig enig. Og at de gjør det for å tjene penger..... Øøøh, ja? Det er jo ikke akkurat rocket-science å se at de ikke kan leve av billettprisene de tar, et sted må pengene tas inn. Det er nok bare et tidsspørsmål før vi har både vingetillegg og pilottillegg hos billigselskapene.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat