Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-19, 20:09   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Godt spørsmål. Mannen her har begynt å snakke om ny bil og det å kjøpe ny-ish bil og selge etter 3 år osv. Eller leasing av ny bil.

Vi har 2 hverdagsbiler. Jeg har kun hatt 2 biler, den første var en 1996-modell som jeg kjøpte i 2005, og vraket i 2013. Nå har vi en Subaru 2010-modell kjøpt i 2013. Hadde et sjarmerende motorhavari som førte til en kostnad på 90 000 nå i våres på den bilen. Den har nå i praksis ny motor (og en del annet).

Mannen har en Volvo 2005 modell som i følge han selv synger på siste verset. Den er vanskelig å starte i kaldt vær. Det er denne han er klar for å erstatte med en ny fancy bil. Jeg kjører mest rundt i denne 2010-subaruen som har firehjulstrekk, piggdekk og er diger SUV. Men jeg må jo være en del av dette andre bilkjøpet siden vi jo er en familie. Vi hade nok gått for hybrid eller EL i tillegg til dieselbilen, hadde det ikke vært for at vi ikke har noe lademuligheter i borettslaget vi bor i (enda).

I tillegg har jeg en veteranbil som brukes i fint vær på sommeren.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat