Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-12, 12:51   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Jeg begynner nesten å grine av å åpne denne tråden. Det er et helvete. Jeg har gjort det tre ganger. Jeg har høyere utdanning. Jeg er smart. Jeg jobber mye med skjemaer. HJelper det? Niks.

Enda verre var det å få høstbarn, sånn at det hersens skjemaet skulle gå over årsskiftet. Jeg lagde meg intrikate fargekodede excelark, med farger for min, hans, før og etter fødsel, ferier og fridager og fanden og hans oldemor.

Stakkars deg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat