Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 14:00   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole og bukse

Jeg har også noen kjoler som jeg føler er bittelitt for korte. Og jeg er over førti, så jeg tipper noen tenker sitt når jeg går med dem med bare "tette" strømpebukser til. Jeg føler meg ikke vel med bukser under hvis kjolen er så lang at den er tydelig kjole og ikke tunika, og syns ihvertfall buksene må være av den helt ettersittende smale typen. Men det gjelder meg. Det sjenerer meg overhodet ikke hva andre har på seg.

Tights får jeg ikke til å starte på ny runde med. Men jeg husker jeg hadde noen smale stretchy bukser på nittitallet som var nesten som en mer avansert, litt tykkere og litt videre tights, og med knapp og glidelås som på en vanlig bukse. En sånn hadde vært fint å ha til korte kjoler nå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat