Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-21, 22:31   #56
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk politikk

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det ser ut til å gå mot ny riksrettssak i aller siste sving. Jeg er litt delt i hva jeg tenker om det. På den ene siden virker det praktisk vanskelig å gjennomføre og vil kunne gi mer vind i "martyrseilet" til Trump. På den andre siden tenker jeg at det må få konsekvenser å gjøre som han har gjort, også som et slags vitnesbyrd for ettertiden. Demokratene tvinger da også republikanerne til å tone flagg. Vil de akseptere dette eller vil de dømme han? Men det føles som høyt spill.

Jeg tenker at det er nødvendig, både for å markere at detgår virkelig en grense som alle kan enes om og for å strippe ham for både muligheter til flere runder i politikken, men også for alle rettigheter en forhenværende president har, som pensjon og sikkerhetsvakter, samt minnesmerker og annet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat