Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 09:32   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakker du ut av kofferten din når du bor på hotell?

Jeg har aldri tenkt på veggdyr før Palmen fant ett i senga på hotellet vi begge bodde på. /



Ellers så er en annen grunn til at jeg ikke pakker så mye ut, at jeg er redd for å glemme ting på rommet. Husker hvor forbauset jeg vet da en date jeg var på hotellrommet til viste seg å ha både pakket helt ut OG lagt ting som pass og papirer ned i skuffene! Husker at jeg tenkte at "dette her, det blir det ALDRI noe mer utav, han er jo GÆREN!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat